Späť na článok | Otvoriť v novom okne
Inland končí
-
•
Ema : dokelu
a pri com ja teraz budem piť raňajšiu kávu?
a kto mi rozoženie chmáry?
a kto ma presvedčí, že existujú aj inteligenti???
och4.1.2010 00:28:14 Reagovať
-
• • • •
Kocur : Re: dokelu
10
- •
- •
- •
- •
- •
12
- •
- •
- •
- •
- •
>kto ma presvedčí, že existujú aj inteligenti???
A naco?? Ostalo nas bezvyznamne malo...
;)4.1.2010 02:42:53 Reagovať
-
• •
nextapache : Re: Re: dokelu
1
- •
- •
- •
- •
- •
1
- •
- •
- •
- •
- •
Neplatiacich je veľa. Platiacich pomenej.
4.1.2010 07:14:12 Reagovať
-
• •
nextapache : Re: dokelu
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
Pusti si ydyocyje na ST1.
4.1.2010 07:08:44 Reagovať
-
•
denisa : Re: dokelu
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
dokelu je slabé slovo.
Inland jsme poznali i v matičce Praze.
Přes Notabene, který jsme občas koupila na bratislavské křižovatce.
Výborný Inland, vééélká škoda že mizí, ale lidi přece nezmizí a věřím že nevydrží nepsat. Přeji hodně štěstí a nashledanou. Denisa23.1.2010 07:38:44 Reagovať
-
-
•
ucitel : zase:(((
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
mna z toho porazi, nachadzame a zase stracame, zas*ane peniaze
4.1.2010 00:31:04 Reagovať
-
• •
nextapache : Re: zase:(((
7
- •
- •
- •
- •
- •
2
- •
- •
- •
- •
- •
Pyčús, žyješ v kapytalyzme. Alebo to na seba zarobí, alebo to niekto vydržuje (ako kádehácky .týždeň).
Keď som Elene (poklona) pred časom napísal, že Hypnose a zopár ďalších pacientov, to neuživí, čušala.
Nie som geniálny, je to prosté. Prachy vyrába ,množstvo prístupov. A toto bol malý klub neplatiacich. Stačí???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????4.1.2010 07:07:54 Reagovať
-
•
xps : Re: Re: zase:(((
0
- •
- •
- •
- •
- •
16
- •
- •
- •
- •
- •
no nemozno s tebou nesuhlasit.
je fakt, ze nie si genialny.4.1.2010 07:22:02 Reagovať
-
•
Maio : Re: Re: zase:(((
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
Neokrôchanec. To sa v rodine takto vsetci rozpravate?
5.1.2010 11:36:50 Reagovať
-
•
--- :
0
- •
- •
- •
- •
- •
3
- •
- •
- •
- •
- •
dame si sutaz: kto uhadne ako sa bude volat novy magazin? ;-)
4.1.2010 00:35:49 Reagovať
-
• •
ramazo : Re:
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
Mam obavy, ze po inZine, T-Statione bol uz Inland posledny :-(
4.1.2010 08:53:37 Reagovať
-
•
--- : Re: Re:
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
prejde kriza, najde sa novy prevadzkovatel, co bude chciet zlepsit imidz
4.1.2010 09:18:12 Reagovať
-
• • • • •
hypnose : sila toto
0
- •
- •
- •
- •
- •
11
- •
- •
- •
- •
- •
tak zase niekde inde,
dakujem autorom za vyborne clanky a diskuterom za debaty
majte sa :(4.1.2010 01:12:13 Reagovať
-
• • • • •
hypnose : Re: sila toto
0
- •
- •
- •
- •
- •
4
- •
- •
- •
- •
- •
ozaj otazka : archiv zostane zachovany?
4.1.2010 01:13:12 Reagovať
-
• •
nextapache : Re: sila toto
5
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
Hehehehe, šalená...
Ale si sexi aj takto.
Nemáš chuť?4.1.2010 07:10:15 Reagovať
-
• • • •
buddha : Re: sila toto
0
- •
- •
- •
- •
- •
8
- •
- •
- •
- •
- •
tak veru. To sa nenájde žiadny slušný, vzdelaný a osvietený multimiliardár aby Inland podporil?
4.1.2010 11:12:18 Reagovať
-
•
catnip. : Re: Re: sila toto
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
veru, uz ani ti multimiliardari nie su co byvali.
aj ked by sa mohli prestat mancovat a pchat do ponozky, ked bude ta vojna, naco im to uz len bude. treba to minut!4.1.2010 11:17:27 Reagovať
-
• • • •
Gorthaur :
0
- •
- •
- •
- •
- •
5
- •
- •
- •
- •
- •
Historia sa opakuje. Dovidenia v Stropkove. :-/
4.1.2010 01:12:36 Reagovať
-
• • • •
azazelo65 : Re:
0
- •
- •
- •
- •
- •
4
- •
- •
- •
- •
- •
ano este ze tu mame stropkov a zarnovicu
4.1.2010 02:35:59 Reagovať
-
• •
nextapache : Re:
3
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
Hehe, tam už ani telefón urobiť nevedia.
4.1.2010 07:11:04 Reagovať
-
• • • •
Kocur : Kurva!
0
- •
- •
- •
- •
- •
11
- •
- •
- •
- •
- •
Vravi sa, ze nevstupis dvakrat do tej istej rieky. A ja sa topim uz v tretej!
Je mi to luto.
Dakujem.
Miesto bodky: Do riti, do riti, do riti!
4.1.2010 02:34:47 Reagovať
-
• •
nextapache : Re: Kurva!
7
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
Mal si nahovoriť starú mamu, aby predala chajdu a poslala prachy ako sponzorské.
4.1.2010 07:01:57 Reagovať
-
• • •
hyena :
0
- •
- •
- •
- •
- •
8
- •
- •
- •
- •
- •
Nah. Nebojte sa. Elena má žltý dáždnik. Nestratíme sa.
4.1.2010 05:42:48 Reagovať
-
• •
nextapache : Re:
6
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
Elena má isté len klimaktérium.
4.1.2010 07:02:28 Reagovať
-
• • • •
buddha : Miesto rozlúčky
0
- •
- •
- •
- •
- •
45
- •
- •
- •
- •
- •
ty si strašný kokot
4.1.2010 11:13:40 Reagovať
-
• • • •
azazelo65 : Re: Miesto rozlúčky
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
Ozaj, co keby sa sem zverejnili ip adresy z ktorych Nechapac najcastejsie prispieva?
4.1.2010 11:31:28 Reagovať
-
•
rooter [..] : Re: Re: Miesto rozlúčky
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
heh, a naco by ti boli ipcky proxy serverov kdesi v rusku ?
4.1.2010 12:20:04 Reagovať
-
• • • •
azazelo65 : Re: Re: Re: Miesto rozlúčky
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
ehe
vies ja som uz stary pes a ipecky ma nezaujimaju 10-15 rokov, ale volakedy to bolo tak, ze ak si mal pripojenie od nextry tak si mal ipcku z adresneho priestoru ktory ktosi pridelil nextre. a kym si nesiel cez anonymizer tak si bol skratka nextrak. a kym si nerestarol modem, tak si mal ipecku stale rovnaku.
p.s. silne pochybujem ze nechapac by vedel pouzit anonymizer, to bude len taky trtko co z nejakeho ministerstva zaplavuje net picovinami.4.1.2010 13:13:54 Reagovať
-
•
Ja : Re: Re: Re: Re: Miesto rozlúčky
2
- •
- •
- •
- •
- •
3
- •
- •
- •
- •
- •
presne ako ty, trtko náš radostný....
4.1.2010 13:28:54 Reagovať
-
•
rooter [..] : Re: Re: Re: Re: Miesto rozlúčky
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
njn, ale i keby si mal cely adresny blok a nasledne ho pouzil na IP ban, tak posles do kytek aj 'slusnych' prispievatelov, ktori sedia v danom bloku ...
zbytocna robota4.1.2010 13:55:43 Reagovať
-
• • • •
azazelo65 : Re: Re: Re: Re: Re: Miesto rozlúčky
0
- •
- •
- •
- •
- •
4
- •
- •
- •
- •
- •
ale nie. bolo by to tak ako to mal frank na siske. ak by si chcel mohol by si pri mene kliknut na info ( zeby z sk-nic? ) a uz by si vedel.
nikoho nezakazovat - kde na to chodis? vy ruti sa asi drzite hesla "U nas je poriadok, u nas sa nic nesmie". Ja to vidim opacne : "Zakazuje sa zakazovat".
4.1.2010 14:09:37 Reagovať
-
•
Ja : Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miesto rozlúčky
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
zakladne pravidlo kazdeho ruta je zakazat uplne vsetko, okrem toho, co z nejakeho dovodu MUSIM povolit.
4.1.2010 14:29:50 Reagovať
-
•
rooter [..] : Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miesto rozlúčky
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
iptables style
:]]4.1.2010 14:42:51 Reagovať
-
• •
nextapache : napísal som to pri spustení....
3
- •
- •
- •
- •
- •
2
- •
- •
- •
- •
- •
..., že bohužial, ak neprežil predchádzajúci "veľký" projekt (doteraz ho chodím čítať), kde chodilo veľa pacientov, tento nový "tanečný a folklórny", aj keď s geniálnym odtroňom Pišťánkom (Pišťanekom-vyberte si), nemá veľa šancí. Ani keď sem píše vzrušujúca (a možno frigidná HYPNOSE) a šalená sľabomyselná Evee z PB.
Veľa šťastia v niečom novom....4.1.2010 06:59:34 Reagovať
-
•
Peter Pišťanek : Re: napísal som to pri spustení....
0
- •
- •
- •
- •
- •
36
- •
- •
- •
- •
- •
Pišťankom. Je to také jednoduché.
1. Pišťanek
2. Pišťanka
3. Pišťankovi
4. Pišťanka
5. Pišťanek!
6. (o) Pišťankovi
7. (s) Pišťankom
Veľa šťastia všetkým a vďaka za tie ryby.4.1.2010 07:21:59 Reagovať
-
•
mc1100 : Re: Re: napísal som to pri spustení....
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
42
5.1.2010 12:05:41 Reagovať
-
• • • •
azazelo65 : Re: napísal som to pri spustení....
0
- •
- •
- •
- •
- •
14
- •
- •
- •
- •
- •
jaj ty Nechapac,
vidim ze ta zena cele sviatky nepustila k internetu a pod suknu a tak sa teraz pri prvej pracovnej kave odbavujes.
Ale bacha, tvoj veduci ti uz pozera cez plece. A zarazi ti internet aj rannu kavu.4.1.2010 10:17:17 Reagovať
-
• •
Garhoud : kurvapiciceckyrit
0
- •
- •
- •
- •
- •
5
- •
- •
- •
- •
- •
zatial najhorsia sprava roka
4.1.2010 07:00:13 Reagovať
-
• •
nextapache : Re: kurvapiciceckyrit
2
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
Ba howno. O nyč neide.
4.1.2010 07:03:02 Reagovať
-
• •
nextapache : Re: Re: kurvapiciceckyrit
13
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
Keď ťy deci skapú, potom sa ozvy.
4.1.2010 07:15:47 Reagovať
-
-
• •
nextapache : Re: ach jaj
3
- •
- •
- •
- •
- •
1
- •
- •
- •
- •
- •
Intelektuálne projekty majú na Slovensku (asi aj inde) šancu uspieť len vtedy, ak ich niekto DLHODOBO dotuje.
4.1.2010 07:13:17 Reagovať
-
-
• •
nextapache : F E R T I G M A R Y Š A
2
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
Posledný, nech zahasí oheň...
4.1.2010 07:16:46 Reagovať
-
• •
nextapache : s h o c k i n g ???????????????
5
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
Samý yntelygenťy sem pýsaly, že?
Volyčy Raďyčovej, že?
No vyďýte.
Ako Raďyčová, tak InLand.
Moderná spoľočnosť, náturou ovcomrdi.4.1.2010 07:19:17 Reagovať
-
•
tomu co to tu zasvinil : Re: s h o c k i n g ???????????????
0
- •
- •
- •
- •
- •
2
- •
- •
- •
- •
- •
aj som sa cudoval co sa nejaky vol z retaze utrhol a ono je to volyc! co ine z takej cvargy moze vzist :-)
4.1.2010 19:03:34 Reagovať
-
• •
nextapache : ďakovačka
27
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
Hehehe, Elenka, viem, že ťa to srdí...
Ďakovačka mi pripadá ako tá Luďka Sobotu..Ďakoval aj praotcovi Čechovi, aj našim predkom, že vykántrili neadertálcov...
Poďakuj hádam aj náhode, že spermia tvojho otca prenikla do vajca tvojej matere...4.1.2010 07:33:40 Reagovať
-
•
nazdar : Re: ďakovačka
0
- •
- •
- •
- •
- •
10
- •
- •
- •
- •
- •
tak kamo tebe nacisto zajebalo...
4.1.2010 08:56:10 Reagovať
-
•
steff : Re: ďakovačka
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
a ty bez podakovat do ustavu pre mentalne retardovanych doktorom ze umoznili tvojim fotrovcom aby splodili dalsieho retarda... uplne iny level retarda.. teba..
5.1.2010 10:16:36 Reagovať
-
•
bardo1 : Vďaka za tých niekoľko mesiacov
1
- •
- •
- •
- •
- •
1
- •
- •
- •
- •
- •
Zostáva veriť, že Stropkov sa reinkarnuje niekde inde.
4.1.2010 08:18:16 Reagovať
-
•
catnip. : ech
0
- •
- •
- •
- •
- •
1
- •
- •
- •
- •
- •
smutno bude v slovenskych vodach internetovych
chcela by som podakovat elenke, za jej ciru vieru ze sa to opat podari a vsetku tu makacku co odpracovala v pozadi tohto a predoslych magacinov a ktoru sice nikto poriadne nevidel a ktovie ci niekto ocenil ale bola tam.
standing ovation elenka!4.1.2010 08:49:19 Reagovať
-
•
rooter [..] : Re: ech
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
"smutno bude v slovenskych vodach internetovych"
nebude, hysteria to znova rozbieha naplno!4.1.2010 09:24:11 Reagovať
-
-
• • • •
azazelo65 : Re: Re: Re: ech
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
naozaj to tam pisu. pripajam odkaz na moj oblubeny kusok:
hysteria.sk4.1.2010 10:33:41 Reagovať
-
-
• • • •
carrie :
0
- •
- •
- •
- •
- •
8
- •
- •
- •
- •
- •
pre mna necakane a smutno. dakujem za niekolko peknych mesiacov dobreho citania. prajem vsetko dobre.
4.1.2010 09:12:29 Reagovať
-
• •
saschia : skoda
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
aj ked nie vzdy boli clanky podla mojho gusta, rada som sem chodila kuknut, citnut, obcas nieco poznamenat a obcas si aj s niekym podebatit... Co sa da robit... Drzim paste redakcii aj externistom, nech sa dari, a ono zas nejaky projekt bude.
4.1.2010 10:51:55 Reagovať
-
•
Aro : no super
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
Necudujem sa, ze uz sa nikomu zlty dazdnik drzat nechce. Osvieteny mecenas v case krizy je asi utopia. Naivna otazka, ale kolko by si museli pripadne platit sami citatelia?
4.1.2010 10:56:06 Reagovať
-
•
Peter Pišťanek : Re: no super
0
- •
- •
- •
- •
- •
4
- •
- •
- •
- •
- •
Na tuto temu sa intenzivne a pomerne vycerpavajuco diskutovalo na fore po skonceni inZine, aj po zruseni Stationu. K nicomu sa nedospelo. Platit za internetovy kontent sa stale chape ako nieco neprirodzene. A ja tomu dobre rozumiem, tiez sa mi za nic nechce platit.
4.1.2010 11:16:23 Reagovať
-
•
Ivuso : Re: Re: no super
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
No nechce sa vám platiť, ale ste rádi platení.
A keďže zadarmo asi písať nebudete (a ani iní, napr. Malíček) tak je na mieste otázka koľko by to stálo.
Možno je to tajný donor alebo má nejaký plán.4.1.2010 13:39:09 Reagovať
-
•
Aro : Re: Re: Re: no super
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
Ano, ano. A ako zalohu ponukam jeden z mojich domov na plazi v Chorvatsku.
4.1.2010 14:01:15 Reagovať
-
• • • •
azazelo65 : Re: Re: no super
0
- •
- •
- •
- •
- •
4
- •
- •
- •
- •
- •
pocitace.sme.sk
vraj 13 percent je ochotnych platit. ak ste mali 1000 registrovanych clenov kazdy by bol mesacne ochotny zaplatit 100 Skk to by bolo 100 tisic. Da sa s toho nieco urobit? Mam obavy ze nie. a to najivne predpokladam ze 100% inlandistov by bolo ochotnych zaplatiti 100Skk4.1.2010 14:03:33 Reagovať
-
•
rooter [..] : Re: Re: Re: no super
0
- •
- •
- •
- •
- •
2
- •
- •
- •
- •
- •
on aj zalezi na tom, ZA CO si ochotny platit.
ak drviva vaecsina clankov su filmove/hudobne recenzie,uvodniky,pistankove linky,sutaze,recepty[wat?],lifestyle etc...no fucking way.
somozrejme uznavam,ze nie som 'cielova skupina'.4.1.2010 14:37:06 Reagovať
-
• • • •
Kocur : Re: Re: Re: Re: no super
0
- •
- •
- •
- •
- •
16
- •
- •
- •
- •
- •
>on aj zalezi na tom, ZA CO si ochotny platit.
Za spolocnost. Mne sa napriklad zda 100 korun uplne smiesna a zanedbatelena cena za to, ze mesiac budem moct debatovat s ludmi podobneho zmyslania.
A prijemny side effect platby je velka pravdepodobnost, ze mi tam nebude trieskat svoje sprostosti nejaky nextapache, ci podobny kokot.
.4.1.2010 17:24:24 Reagovať
-
•
rooter [..] : Re: Re: Re: Re: Re: no super
0
- •
- •
- •
- •
- •
2
- •
- •
- •
- •
- •
"...debatovat s ludmi podobneho zmyslania..."
na to ti staci rano zrkadlo v kupelni a mas to zadara4.1.2010 22:17:34 Reagovať
-
•
oleander : Re: Re: Re: Re: Re: no super
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
trefa :D
ibaze v beznom zivote to funguje tak, ze si clovek najde zase nejaku inu zabavku ked o jednu pride. A ide sa dalej.5.1.2010 10:53:31 Reagovať
-
•
Cyber : Re: Re: Re: Re: Re: no super
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
Presne tak, 100SK/mesiac nie je nepriajatelna cena, ak by to takyto projekt uzivilo. Problem by som videl skor v tom plateni, co mozno najjednoduchsom. Lebo mne sa zatial nepodarilo ani zaregistrovat a to som tu bol denne od pociatku t-station-u.
Dovtedy dakujem, mal som to tu rad.
5.1.2010 15:56:46 Reagovať
-
• • • •
azazelo65 : Re: Re: Re: Re: Re: Re: no super
0
- •
- •
- •
- •
- •
4
- •
- •
- •
- •
- •
pocitaj so mnou 100Skk krat 1000 ludi ( kuuurevsky vela ) je 100 mesacne ( kurevsky malo). lebo ked chces mat aspon zopar redaktorov a pre nich stolicky a platit socialku a DPH a zdravotne a dane a este predviest zisk ako povedzme 25-50% obratu aby sa s tebou investor vobec bavil...
5.1.2010 17:09:47 Reagovať
-
• • • •
Kocur : Re: Re: Re: Re: no super
0
- •
- •
- •
- •
- •
6
- •
- •
- •
- •
- •
Ludia _sem_ chodia, prestoze _su_ cielovou skupinovu zamerania _tohoto_ portalu. Rozoberat toto dalej je cista jalovost, ak len nesluzi na tvoje opatovne ostentativne vyclenovanie sa. Ale to svedci skor o nejakom tvojom probleme.
BTW, nejak vela sem nakukujes na to, jak to tu mas fpici.
<BG>4.1.2010 22:55:48 Reagovať
-
• • • •
buddha :
0
- •
- •
- •
- •
- •
2
- •
- •
- •
- •
- •
Ach jaj.
Ale aspon znovu stúpne moja produktivita práce...4.1.2010 11:07:45 Reagovať
-
• • • • •
hypnose : Re:
0
- •
- •
- •
- •
- •
4
- •
- •
- •
- •
- •
ja rano budem zase chodit nacas do roboty :)
4.1.2010 11:23:24 Reagovať
-
• • • •
buddha : Re: Re:
0
- •
- •
- •
- •
- •
10
- •
- •
- •
- •
- •
a kto nám uverí že za také prudké zmeny može skon Inlandu? Ja radšej poviem že ma nechala frajerka
4.1.2010 14:39:44 Reagovať
-
•
hypnose. : Re: Re: Re:
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
no ja sa nemusim chvalabohu zodpovedat nikomu :)
4.1.2010 16:57:47 Reagovať
-
• • •
elza : stale tomu nemozem uverit:(
0
- •
- •
- •
- •
- •
21
- •
- •
- •
- •
- •
kto ma teraz donuti dopisat pribeh? dakujem Elenka, ze si sa nadychla a rozbehla treti magazin, verila som, ze ak sa nasiel vydavatel so slabostou k Tvojim autorom, nebude porovnavat neporovnatelne a bude stat pri Tebe.
4.1.2010 11:33:35 Reagovať
-
• •
Garhoud : Re: stale tomu nemozem uverit:(
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
a pisala by si na objednavku? lebo ja som sa na teba vzdy vemi tesila!
4.1.2010 12:23:22 Reagovať
-
• • •
elza : Re: Re: stale tomu nemozem uverit:(
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
dakujem:)na objednavku som este nepisala, mozno nastal ten spravny cas.
5.1.2010 10:54:17 Reagovať
-
•
--- : Re: Re: Re: stale tomu nemozem uverit:(
0
- •
- •
- •
- •
- •
2
- •
- •
- •
- •
- •
kazdy citatel bude mat svojho autora? ;-)
5.1.2010 12:15:43 Reagovať
-
•
Ha ha ha : Tak to tej Akacsovej prajem
9
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
bola chytra jak noviny a doteraz kazdy projekt pochovala... sak ona vie kto jej to pise
4.1.2010 13:15:29 Reagovať
-
•
ex : To vážne???
0
- •
- •
- •
- •
- •
1
- •
- •
- •
- •
- •
Ach, tak to ma mrzí :( škoda, že tento projekt po inzine a t-statione tiež nemal šancu vydržať dlhšie... Dobre sa to tu čítalo. Ďakujem všetkým stálym aj občasným prispievateľom za vtipné alebo aspoň dušu pohládzajúce články. Držte sa.
4.1.2010 13:40:06 Reagovať
-
•
zojo1 : dovidenia
1
- •
- •
- •
- •
- •
1
- •
- •
- •
- •
- •
Dali sa tu uz v poslednom case citat len Pistankove linky.
4.1.2010 13:50:29 Reagovať
-
-
•
gordon : Re: Re: dovidenia
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
Aj ja som tu cital len clanky od Pistanka. Pan Pistanek, nemate sukromny blog? (...tusim, ze asi nie), mne by stacil.
4.1.2010 22:17:21 Reagovať
-
• •
astroboy : Re: Re: Re: dovidenia
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
Ak si čítal Pišťanka čo len trochu dlhšie, tak musíš vedieť, že blog ZADARMO určite nepíše :)) Ale u mňa boli jeho linky to naj.
5.1.2010 00:51:39 Reagovať
-
•
gordon : Re: Re: Re: Re: dovidenia
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
ja viem, ze on zadarmo nepise - to som sa pokusil v zjemnenej forme vyjadrit: "...tusim, ze asi nie"
5.1.2010 06:54:55 Reagovať
-
-
•
XY :
3
- •
- •
- •
- •
- •
12
- •
- •
- •
- •
- •
"Moja najväčšia vďaka patrí čitateľom, ktorí si nás našli a bolo im tu s nami dobre....... Pre tých, čo sledujú situáciu v mediálnom svete, to asi nebude žiadne prekvapenie."
Pravdupovediac, nie je.
Obcas som sem prisiel, nieco precital, obas sa zapojil do diskusie. Obcas sa aj nejaky clanok zadaril, diskusia sem-tam zaujimava.
Hm, ta ´vdaka´ patri hlavne domacim ubermenschenovcom, ktori poctivo vyhanali vsetkych tych diskutujucich, ktori sa nezhodovali s ich jedinymi spravnymi nazormi. Jasne davali kazdemu pocitit, kto je tu panom, a kto moze, alebo nemoze diskutovat s elitou naroda. Ktorysi z tych nevyhovujucich raz napisal nieco ako, ze tym pilia konar nielen Inlandu, ale aj sami sebe. Nepoucil sa ani Inland, ani elita.
Kto chce kam, pomozme mu tam. Netesim sa z toho, iba konstatujem.
4.1.2010 13:52:33 Reagovať
-
• • • •
azazelo65 : Re:
4
- •
- •
- •
- •
- •
17
- •
- •
- •
- •
- •
Pravdu povediac, radsej som mal inland z mensim poctom diskuterov ako keby tu bol taky humus ako na sme.sk
4.1.2010 14:10:40 Reagovať
-
•
rooter [..] : Re: Re:
0
- •
- •
- •
- •
- •
2
- •
- •
- •
- •
- •
a:]aj keby sa dala z userinfa vycitat IP ISP,naco by ti tato info bola ?
aby si mohol potom picovat,ze 'henten tlk z IP patriacej XYZ ISP' tu nema co robit,vyhodte hoooo!' ?
b:]sk-nic riesi registraciu domen, zrejme si mal na mysli ripe/arin/apnic [?]
c:]nikoho nezakazovat - ano,presne tak.naco aj? aj zly nazor je nazor.
volba reagovat/nereagovat je vyhradne na tebe.4.1.2010 14:31:55 Reagovať
-
• • • •
azazelo65 : Re: Re: Re:
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
a) to ako kockac nepochopis
b) rooto, tak ako na aute je mi jedno ci sa nieco vola ABS, EPS, SPC, BCP.... ( teda pokial to funguje ) podobne aj v pripade pocitacov
c)pravdu vravis bratku - myslim ze prave nereagovanie sposobilo ze sem zberba so sme.sk a vseliakych komunisto-fasistickych webow chodila strasit vzdy len kratko4.1.2010 15:28:34 Reagovať
-
• • •
danbal : Re: Re: Re:
1
- •
- •
- •
- •
- •
4
- •
- •
- •
- •
- •
ved z toho co uvadza XY uplne jasne vyplyva, ze tim inlandu odjakziva cenzuroval diskusiu.
co je, samozrejme, fantasmagoricka loz.
5.1.2010 01:16:11 Reagovať
-
•
XY : _jasne_ vyplyva?
0
- •
- •
- •
- •
- •
3
- •
- •
- •
- •
- •
Danbal, predpokladal som si, ze si bystrejsi, ale zdanie klame.
Vyssie pises o slovenskosti. Ty si tiez typicka slovenskost, prave si to potvrdil. Povrchne si nieco precitas a okamzite si v obraze. Hned z toho _jasne_ vyplyva, ze narazam na cenzurovanie diskusie timom Inlandu. Hlupost, samozrejme. Na rozdiel od teba to nenazvem loz. Sam si to vyjadril lepsie - slovenskost.
Alebo, ze by si sa v tej ´charakteristike´ nasiel, a zbrklo si bez premyslania zagagal? :D5.1.2010 11:07:23 Reagovať
-
• • •
danbal : Re: _jasne_ vyplyva?
1
- •
- •
- •
- •
- •
4
- •
- •
- •
- •
- •
"Hm, ta ´vdaka´ patri hlavne domacim ubermenschenovcom, ktori poctivo vyhanali vsetkych tych diskutujucich, ktori sa nezhodovali s ich jedinymi spravnymi nazormi."
vies co znamena resp. evokuje vyhnat? nieco celkom ine nez nesuhlasit ci robit si posmech (ako napr. s oblubou ja).5.1.2010 13:01:56 Reagovať
-
• • • •
azazelo65 : Re: Re: _jasne_ vyplyva?
0
- •
- •
- •
- •
- •
4
- •
- •
- •
- •
- •
danbalovi
tentoraz ma ten chromozom pravdu - nepochopil si co chcel povedat. Nehovoril nic o tom, ze redaktori inzinu niekoho cenzurovali. On ma pocit ze tu jestvuje surucenstvo starych inlandakov (na cele so mnou a hypnose) ktore torpeduje vsetky pokusy novacikov sa civilizovanym sposobom zapojit do diskusii (tymto zdravym vsetkych co tomu surucenstvu odolali a a mam ich v zozname spriaznenych dusi a som na ich zozname).
5.1.2010 13:52:23 Reagovať
-
• • •
danbal : Re: Re: Re: _jasne_ vyplyva?
1
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
ale pochopil. len sa mi nepacilo, ze fnukal nad udajnym vyhananim.
5.1.2010 14:00:54 Reagovať
-
•
XY : Ale nepochopil,
0
- •
- •
- •
- •
- •
2
- •
- •
- •
- •
- •
len si to ty, pan dokonaly, nechces priznat a trapne to zavadzas na moje fnukanie (fnuka tu niekto iny). Tuto infantilnu vykrucacku ti zhltne mozno niekto na tvojej urovni.
Okrem toho, prave si potvrdil to, co som nizsie napisal Arovi: "Ale o com chces diskutovat s takymi, co spapkali vsetku mudrost sveta, inu moznost zaboha nepriznaju, hladaju rozne unikove cesty..."
5.1.2010 15:16:47 Reagovať
-
• • •
danbal : Re: Ale nepochopil,
1
- •
- •
- •
- •
- •
1
- •
- •
- •
- •
- •
carrie pise:
" nikto ma nevital fanfarami ale ani ma nikto nevyhadzoval.
ak som mala co povedat, povedala som, ak som nemala co, nenapisala som.
tieto kecy o tom, ako inlanderi niekoho vystipu, ako ostatnych povazuju za spodinu, haved, iba tie ma primali este reagovat.
ludia co si chceli porozumiet, si porozumeli,co chceli najst spolocnu rec ju nasli.
ti vycleneni, a to viem aj zo zivota, sa vacsinou vyclenuju sami."
pekne napisane, tazko nieco dodat. snad len pre XY na rozlucku: www.youtube.com5.1.2010 16:13:28 Reagovať
-
•
XY : fantasmagoricka loz
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
Pekne napisane, je to uplne v poriadku a ja s nou suhlasim.
Hm, lenze ty si si nevsimol jednu podstatnu vec. Uviedol som: "ta ´vdaka´ patri _hlavne_ domacim ubermenschenovcom". "Patri _hlavne_", to znamena - nie vsetkym.
To, ze nechapes, ci nechces chapat suvislisti, to je tvoj problem, ale aj znak tvojej neuveritelnej jesitnosti. Ale pohoda, unikaj si kadial chces, pouzivaj na svoju obranu citacie inych, davaj odkazy na youtube, svoje faux pas tym len nadalej trapne prehlbujes. Uz aj Azazelo ti to napisal, ale zda sa ze si este vacsi tvrdohlavy baran, ako Rafaj so Slotom, len problem je, ze to tvoje "pochopenie" tu trci cierne na bielom.
Mozno to zhodis nakoniec na to, ze ty sa len zabavas. To je v poriadku, nemaj obavy, ja tiez. Odkazy na znacku kvality "Timberlake" ti dava nebudem, necham ti odkaz na teba sameho:
"ved z toho co uvadza XY uplne jasne vyplyva, ze tim inlandu odjakziva cenzuroval diskusiu. co je, samozrejme, fantasmagoricka loz."
5.1.2010 19:01:39
-
•
XY : Re: Re: Re: _jasne_ vyplyva?
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
Dik, prave si postupil o stupienok vyssie.
Nepripustit to, ze aj oponent ma pravdu, a zdrbat _za kazdu cenu_ votrelca co nesuhlasi s domacimi, to sa tu stalo neraz. Teraz si potvrdil, ze az taky nie si, cim ta vo svojom katalogu vyradujem zo zoznamu ubermenschenovcov (:D).
Btw, myslel som hlavne Teba a Kocura, cize viacmenej pansku spolocnost. Ok, castokrat pravdu mate, ale nikto nie je dokonaly a neomylny. Hypnose mi je ukradnuta, ta len vyryva a je premudrela.5.1.2010 15:07:32 Reagovať
-
• • • •
azazelo65 : Re: Re: Re: Re: _jasne_ vyplyva?
0
- •
- •
- •
- •
- •
8
- •
- •
- •
- •
- •
Ja som niekde za kazdu cenu zdrbaval votrelca? nevravim, ked sa sem nanominoval nejaky fasobolsevik, to hej. Alebo ked sem nejaky 17 rocny soplos zvyknuty pokrikovat na pokeci prisiel robit ramena.
Ale ktokolvek priduvsi diskutovat,bol pre mna vitany. A ked sa diskutuje, je jedno ci sa to tyka mna, kocura, akacsovej alebo kohokolvek ineho ked nieco tvrdim a som vyzvany to zdokladovat tak to mam zdokladovat a nie pozabucky pod novym nickom okiadzat ostatnych... A okiadzacov som nezdrbaval - tych som ignoroval.5.1.2010 17:55:35 Reagovať
-
•
Topier : "Garcon is a boy in French..."
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
Okiadzať (niekoho) = ospevovať, uznávať, vyvyšovať, vychvaľovať do neba. Pôvodný význam toho slova tkvie v rímsko-katolíckej liturgii, keď miništrant chodí s kadidlom a "vydymuje" kostol. Čiže okiadza (kadidlom).
7.1.2010 19:48:09 Reagovať
-
•
Topier : Re: "Garcon is a boy in French..."
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
Sorry, ale ziadnym slovnikom som si nepomohol. Mam dost dobry vseobecny rozhlad a som dost vzdelany na to, aby som taky diskusny prispevok odpalil od boka, na to zioadny slovnik nepotrebujem, a to, ze som napodobnil slovnikove heslo, bolo len vyrazom jemnej ironie i sebaironie. :-) Ale vdaka za kompliment. Apropo Topier: je uplne jedno, co to znamena v akomkolvek cudzom jazyku, ten nick je slovensky. Je to opak netopiera. Som totiz zasadny privrzenec pozitivneho pristupu.
13.1.2010 16:38:05
-
•
XY : Re: Re:
3
- •
- •
- •
- •
- •
1
- •
- •
- •
- •
- •
Ved prave, tebe to vyhovuje, ale sefredaktorke a ostatnym zamestnancom zrejme nie. Sak ak Akacsova zas postavi nieco nove, budete mat znova co rucat...
4.1.2010 15:41:29 Reagovať
-
•
Aro : Re:
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
Ubermensch-neubermensch, potlapkavanie po pleci by bolo pod uroven. Taka modna policia kritizujuca co sa len da bol skvely pocin.
A vobec, ked sa nepodpisem vlastnym menom, tak sa nezbavujem len osobnej zodpovednosti za napisane, ale aj prava citit sa osobne dotknuty negativnou reakciou na moj prispevok, nie?4.1.2010 14:58:49 Reagovať
-
•
XY : Re: Re:
3
- •
- •
- •
- •
- •
3
- •
- •
- •
- •
- •
S tym potlapkavanim po pleci, to mas pravdu, to vacsina domacich skalnych aj robila. Zaujimave diskusie tu boli prave vtedy, ak sem zavital niekto novy, so zaujimavym pohladom a nazorom. Zdrava oponentura a argumentacna pestrost pritiahne aj dalsich.
Samozrejme, ze nejde o osobnu dotknutost. Ale o com chces diskutovat s takymi, co spapkali vsetku mudrost sveta, inu moznost zaboha nepriznaju, hladaju rozne unikove cesty...
Ok, ak niekto trepe evidentne blbosti, na to je uplne zbytocne odpovedat, skor narazam na diskutabilne debaty, kde nie vzdy vsetko je zlato, co sa blysti...4.1.2010 16:01:36 Reagovať
-
• •
jackdaniel : Dakujem,
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
rad som vas cital a verim, ze zase nieco vymyslite :)
4.1.2010 14:37:10 Reagovať
-
•
MM 33 : ?
0
- •
- •
- •
- •
- •
5
- •
- •
- •
- •
- •
A co boli najvacsie nakladove polozky ?
Autori ?
Grafička ?
Engine asi nie.
Domena a hosting asi tiez nie.4.1.2010 14:45:19 Reagovať
-
• • • •
azazelo65 : Re: ?
4
- •
- •
- •
- •
- •
13
- •
- •
- •
- •
- •
Mam insajderske info - ale tebe to prezradim, lebo si uplne doveryhodny clovek. Graficka si pytala mesacne 17 852 euri. A to uplne zrujnovalo rozpocet jojky.
Ale bol tu este aj maly problem s domenou, pred piatimi rokmi si domenu registroval jeden vypalnicky gang z kajmanskych ostrovov a ti pytali rocne 17 trilionov kajmanskych gvondzov. A Elenka sa s nimi nemohla dohodnut, lebo NBS stanovuje kurzy kajmanskeho gvondzu len raz za sedem rokov. Engine bol v pohode, bol to totiz vysokoobratkovy DOHC s pastorkami typu Bendix a nezavyslym vykurovanim roja a zahmlievacim zariadenim vyrobeny druzobnym zavodom v Toglliaty. Startoval sa stlacenym vzduchom.4.1.2010 15:38:47 Reagovať
-
•
Mandarinka : radsej mi vezmite kavu, ako inland!
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
co ja budem ráno citat pred startom do nového dna? smutno mi je :-(
4.1.2010 14:49:42 Reagovať
-
•
tderer : dnes proste vedú blogy
0
- •
- •
- •
- •
- •
1
- •
- •
- •
- •
- •
Bolo to tu fajn čítanie, škoda.
Ale blogy (napr. na SME) sú proste dynamickejšie, majú širší záber tém i širší okruh čitateľov/diskutérov, môže tam napísať (v medziach zákona a interného kódexu) kto chce čo chce, a už je to na stránke, včetne gramatických a štylistických chýb. Blog zavše pripomína reality show (v porovnaní s hrou profesionálnych hercov, k čomu by som prirovnal Inland), ale ani na blogu nie sú všetci amatéri - a má punc autentična. Konečný sudca je napokon čitateľ, a tak to má byť.
Takže dovidenia zasa niekde inde, priatelia.4.1.2010 17:25:03 Reagovať
-
• • • •
Kocur : Re: dnes proste vedú blogy
0
- •
- •
- •
- •
- •
17
- •
- •
- •
- •
- •
>Konečný sudca je napokon čitateľ, a tak to má byť.
Ano. Preto Markiza, Jojka, SMEblogy, Fico... Tak je to sice spravne, ale vysledok je na grcanie.
.4.1.2010 18:20:44 Reagovať
-
•
gin : Re: Re: dnes proste vedú blogy
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
>Tak je to sice spravne, ale vysledok je na grcanie.
Ak je vysledok na grcanie, nemoze to byt spravne.4.1.2010 20:21:29 Reagovať
-
•
tderer : Re: Re: dnes proste vedú blogy
0
- •
- •
- •
- •
- •
1
- •
- •
- •
- •
- •
Hodil si do jedného vreca jablká s hruškami, ba aj muchotrávky hľuznaté. Jednou vetou ti asi niektoré veci nevysvetlím, tak snáď "jinde a jindy" (na Sv.Dindy).
No, nech sa ti darí, aj všetkým ostatným.4.1.2010 22:52:10 Reagovať
-
• • •
danbal : Re: dnes proste vedú blogy
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
"môže tam napísať (v medziach zákona a interného kódexu) kto chce čo chce, a už je to na stránke, včetne gramatických a štylistických chýb"
to snad nemyslis ako plus, ci hej?
a k tej sirke zaberu a tem. vobec nesuhlasim. temy sa opakuju a az na mikroskopicke vynimky su cisto mainstreamove.
5.1.2010 01:25:49 Reagovať
-
•
tderer : Re: Re: dnes proste vedú blogy
0
- •
- •
- •
- •
- •
2
- •
- •
- •
- •
- •
to danbal:
istým spôsobom je to plus. Každý sa tam presadí či zhovädí sám, bez cudzej pomoci. Povedzme, ak médium ako Inland niečo zverejní, najprv dodaný článok učeše a vychytá prípadné chyby. Takže čitateľ tu vidí naleštený finálny produkt práce nielen autorovej, ale i redakčnej.
Súhlas, že na blogu sa niektoré témy opakujú do nemoty, a že remeselná úroveň je niekedy slabá; inak to ani nemôže byť, ak píše každý, čo má v rici dzíru. No nič nebráni čitateľovi slabé články preskakovať, či nastaviť si filtre. Na blogu je taký demokratický/demografický prierez: veľa priemeru, dáky odpad, ale aj zopár skvelých výtvorov a vtipných glosátorov.
Komu je pod úroveň písať do takej ľudovky, veď ho nik nenúti. Ale čítanosť a tým aj spoločenský impact blogu je rádovo vyšší, než u článkov Inlandu (akokoľvek kvalitných). Čo tiež stojí za zamyslenie. Elitné kluby sú fajn, ale vždy budú pre úzky okruh. A vždy vyvstane otázka, či to má kto platiť.5.1.2010 10:15:44 Reagovať
-
•
Dank : Re: Re: Re: dnes proste vedú blogy
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
"...čitateľ tu vidí naleštený finálny produkt práce..." (Inland)
Veľmi presná definícia, ale ak je jablko naleštené, neznamená to, že je aj chutné.
.
"...veľa priemeru, dáky odpad, ale aj zopár skvelých výtvorov a vtipných glosátorov." (SME)
Aj toto je pravda. Ale hrdí inlanderi to nikdy nevyslovia. Pre nich je to všetko len spodina a háveď, bez výnimky. Naleštené články a naleštení domáci diskutujúci sú len na Inlande. Vlastne - boli.5.1.2010 11:54:07 Reagovať
-
• • • •
carrie : neviem ci som hrdy inlander
0
- •
- •
- •
- •
- •
27
- •
- •
- •
- •
- •
ani na inzine som nechodila, prisla som na station, nikto ma nevital fanfarami ale ani ma nikto nevyhadzoval.
ak som mala co povedat, povedala som, ak som nemala co, nenapisala som.
tieto kecy o tom, ako inlanderi niekoho vystipu, ako ostatnych povazuju za spodinu, haved, iba tie ma primali este reagovat.
ludia co si chceli porozumiet, si porozumeli,co chceli najst spolocnu rec ju nasli.
ti vycleneni, a to viem aj zo zivota, sa vacsinou vyclenuju sami.
tie kecy o tom, ako to tu malo slabu uroven a ako sa tu uz dali citat iba linky PP su smiesne. ak ste sem teda chodili a nasli linky PP, aj to malo zmysel.teda malo by, keby zase neslo len o jedno, znevazovat, nakydat.
isto, nie kazdy clanok bol na pulitzera, ved ked sa nam nieco nepacilo, aj sme si usta otvorili :) no a co? pisali sem skveli autori.
dufam, ze nie som pateticka ale toto kopanie a kydanie tu na koniec, svedci len o ubohosti duse.5.1.2010 12:33:06 Reagovať
-
•
rooter [..] : Re: neviem ci som hrdy inlander
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
heh,ze 'inlander'.
stadocko,co sa navzajom predbieha,kto zadeli lepsi citat/mem/aforizmus/myslienku dna a chosnujuce si svoje bodiky a bodky...
loool, jak na kybci uz pomaly toto5.1.2010 13:37:17 Reagovať
-
• • •
danbal : Re: Re: neviem ci som hrdy inlander
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
cas pre lockout, nie? mas kybcu v kazdom druhom inlandackom zapise:)
5.1.2010 13:44:50 Reagovať
-
•
rooter [..] : Re: Re: Re: neviem ci som hrdy inlander
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
trojciferni si lolout nedavaju ;]]]
5.1.2010 14:51:03 Reagovať
-
• • • •
carrie : :)
0
- •
- •
- •
- •
- •
9
- •
- •
- •
- •
- •
no vidis, ty si bol ten, co mi na matkinovi napisal daco o brojlerparty :D spominam na to so sentimentom, vtedy by som neverila, ze si aj teba raz oblubim :)
brojlerparty prosim, ale stado nie, to protestujem!
a co je to ta kybca?
5.1.2010 15:35:17 Reagovať
-
• • • • •
hypnose : Re: neviem ci som hrdy inlander
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
ja tak isto, inzine az po funuse, station uz fungoval rok, ked som sa zapojila, prva sa tam do mna obula jade, tymto ju pozdravujem :)
5.1.2010 14:53:02 Reagovať
-
•
Ja : Re: Re: neviem ci som hrdy inlander
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
Tvoje neustale zbytocne kotkodakanie by vytocilo aj mrtveho!
5.1.2010 15:05:07 Reagovať
-
•
Dank : Re: neviem ci som hrdy inlander
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
Úbohosť duše?
Sorry, ale plačeš na nesprávnom hrobe.
Čítala si vôbec príspevok na ktorý reaguješ, alebo len dobre nevidíš kvôli slzám , pretože Inland končí?
K môjmu príspevku si prihodila všetky možné výčitky z celej diskusie. Nechcela si to napísať náhodou ako samostatný príspevok? Môj príspevok bol LEN o vzťahu Inlandu k blogom v SME. Bol to súhlas s dererom, a pointa bola, že robíte zo seba väčšie hviezdy, ako ste.
Odpovedáš mi na spústu rôznych názorov, ktoré padli inde a tým pádom mali aj adresátov niekde inde. Mne osobne je to tri, ale ak píšeš o mojej úbohosti duše, kvôli názoru, ktorý patrí niekomu inému, skús sa nad sebou máličko zamyslieť, ak patríš medzi tých začlenených.5.1.2010 17:07:47 Reagovať
-
• • • •
carrie : Dank
0
- •
- •
- •
- •
- •
21
- •
- •
- •
- •
- •
tak som sa. zamyslela. ze si nepamatam tento nick, si aj prispieval alebo len cital a pozoroval ?
> Ale hrdí inlanderi to nikdy nevyslovia. Pre nich je to všetko len spodina a háveď, bez výnimky. Naleštené články a naleštení domáci diskutujúci sú len na Inlande.
asi pozoroval, ked vies aki sme nablyskani :)
vy anonymovia mate jednu skvelu vlastnost. pridete, kopnete si, oplujete, ulavite a ked vam to hrdy a nalesteny inlander vytkne ci nedaj boze oplati, hned sa citite urazeni, nezelani, no ako taka haved a spodina. co uz s vami. kto uz len moze za vasu zakomplexovanost? mozno keby ste si viac vazili seba a svoje meno, necitili by ste sa taki vycleneni.
ved sa majte trochu radi :)
tolko psychologicke okienko a dopis pre sally.
moj predosly som prilepila pod tvoj, lebo ten tvoj nebol len taky nevinne sa tvariaci, ale dalsi v poradi a dobre premysleny kop.5.1.2010 19:09:17 Reagovať
-
• • • •
Kocur : Re: Dank
1
- •
- •
- •
- •
- •
4
- •
- •
- •
- •
- •
Vyborne, Sally. Toto moze nepochopit uz len totalny blb.
.5.1.2010 21:23:10 Reagovať
-
•
Dank : Re: Re: Dank
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
Už sa stalo. Si prvý v poradí. :-))
7.1.2010 04:34:27 Reagovať
-
•
Dank : Re: Dank
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
"asi pozoroval, ked vies aki sme nablyskani"
Znova nepresnosť a zavádzanie. Tá nablýskanosť/naleštenosť je požičaná od tderera a môj súhlas s ním.
Nazvať názor iného urazenosťou, oplutím, ulavením si, zakomplexovanosťou a kopnutím si? Nuž, neviem kto je tu urazený a plny jedovatych slin... :-)
S tým vyčleňovaním, to ti vyšlo, je to presné. :-)
"dalsi v poradi a dobre premysleny kop"
Si lehce mimo. Opakujem, môj názor bol len pritakaním tdererovi na blogy v SME, s menšou iróniou v závere, o vašej dokonalosti.
Ale aspoň je vidno, ako dobre viete znášať kritiku. :-)
7.1.2010 04:29:54 Reagovať
-
• • •
xorxee : Re: Re: Re: Re: dnes proste vedú blogy
1
- •
- •
- •
- •
- •
11
- •
- •
- •
- •
- •
"That is my father's complexes talking". Vela inlanderov sleduje aj humno, kde boli velmi sympaticke recenzie na blogy a nemali problem pochvalit dobry blog alebo ho odporucit. tak ak sa tu snazis hodnotit inlandrov ako skupinu, si ubohy debil. ano, pri tebe mi nerobi problem povazovat ta za spodinu. pekny den prajem.
a teraz uz chod, chod, vyhanam ta!
yebo jeden ubohy.5.1.2010 13:46:26 Reagovať
-
•
rooter [..] : Re: Re: Re: Re: Re: dnes proste vedú blogy
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
rohl
dupni si :]]]5.1.2010 15:11:20 Reagovať
-
•
Dank : Re: Re: Re: Re: Re: dnes proste vedú blogy
1
- •
- •
- •
- •
- •
2
- •
- •
- •
- •
- •
"yebo jeden ubohy"
Ja si to o tebe nemyslím, aj keď si sa tak podpísal. Iba mi je ťa úprimne ľúto.
PS: Humno nesledujem, vyjadroval som sa k reakciám inlanderov na Inlande.
Za úprimné prianie pekného dňa, úprimne ďakujem.5.1.2010 17:10:35 Reagovať
-
• • •
xorxee : Re: Re: Re: Re: Re: Re: dnes proste vedú blogy
2
- •
- •
- •
- •
- •
13
- •
- •
- •
- •
- •
Luto mna ti byt nemusi, ja si nejake komplexy nepestujem. Tak ta tu niekto zdrbal, ked si nieco napisal, ma sa preto niekto posrat? Keby si za nieco stal, tak si to vies obhajit alebo priznat chybu.
btw to s tym podpisom by pobavilo mozno v materskej. fakt si jebo. zakomplexovany.5.1.2010 18:15:32 Reagovať
-
•
Dank : Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dnes proste vedú blogy
1
- •
- •
- •
- •
- •
3
- •
- •
- •
- •
- •
Už sa tolko nerozčuluj, lebo ťa porazí. Vulgárnosť, tenznosť a agresivita ti na váhe tvojich argumentov nepridá.
Nemám si čo priznávať a vysvetlenie dostala už aj carrie, ale snaží sa akože nechápať. Písala tam čosi o plutí a ulavovaní.
Vaše neprimerane podráždené reakcie sú vašou vizitkou.
Neblbnite, toto nie je koniec sveta...7.1.2010 04:56:18 Reagovať
-
• • •
xorxee : Ako hovoril McWatt
0
- •
- •
- •
- •
- •
14
- •
- •
- •
- •
- •
Ach jaj, to je peklo.
Uz ani smutno mi nevladze byt po vsetkych ragtimoch, inzinoch, stationoch, skoro aj po pohode a zopar dalsich kusoch. A teraz inland.
Vdaka za vsetko, vsetkym autorom a vela stastia do buducna.
velmi nerad kuvikam a opak by ma velmi potesil, ale obavam sa, ze ked po 20 rokoch pokusov stale nevznikla kriticka masa ludi, ktorych by zaujimalo nieco taketo a dokazali by to utiahnut, tak tu uz asi uz nikdy nevznikne. Skoda pre nas, skoda.
Ale mozno "that's my father's sadness talking" a o rok sa zase stretneme. Drzme sebe a hlavne Elenke palce.
Jdu brecet. Howgh!4.1.2010 18:11:35 Reagovať
-
• • •
onlyme : Novorocne zelanie
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
... mno dalo sa to cakat, ale nebudem tu vyplakavat ako ten saso pocmarany ze som to vedel, ja len ze ked sa prestalo updatovat vytesavanie do kamena tak ma to skutocne napadlo :-)
Som rad ze nieco take ako INLAND vzniklo, preto diky za namahu a zelam vela uspechov v novom roku vsetkym autorom!4.1.2010 19:13:31 Reagovať
-
• • •
stingo : Vďaka za teplo
0
- •
- •
- •
- •
- •
28
- •
- •
- •
- •
- •
Z ničoho nič prišli mrazy
a nik nemá na zápalky...
Nebudeme roniť slzy:
Už sme veľkí, už sme veľkí!
Veľkí a aj sveta znalí,
neplačeme, keď sa stane,
že nás zima mučí, páli,
iba pošúchame dlane.
Zmierime sa s chladnou vetou,
ktorá núti privrieť oči;
neprehodím pár slov s hentou,
ani s tamtým: Inland končí.
Tak sa teda majte krásne,
možno sa ešte dáme dokopy,
a možno táto možnosť spľasne.
Nuž uvidíme, či niekto ten ľad roztopí.
4.1.2010 19:39:48 Reagovať
-
•
Jarabica až teraz : To asi nie je nejaký novoreočný oblb, že?
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
A bol to taký celkom dobrý deň, kým som nezapla PC!
Vďaka všetkým.
Jarmila4.1.2010 20:28:01 Reagovať
-
• •
overalpuding : ???
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
God Bless The Broken Road
akože? kde sme4.1.2010 21:50:14 Reagovať
-
•
tderer : Zas až tak to neprežívajte
0
- •
- •
- •
- •
- •
2
- •
- •
- •
- •
- •
Bolo to fajn, no najlepšie veci zásadne dlho nevydržia. Buďte radi, že aspoň boli. Život ide ďalej. JE to škoda, ale tých usmoklených pohrebných rečí ako po funuse Inzinu či Stationu hádam stačilo. Po toľkom múdrom čítaní by ste sa už mohli chovať dospelejšie.
4.1.2010 23:03:17 Reagovať
-
• • • •
Kocur : Re: Zas až tak to neprežívajte
2
- •
- •
- •
- •
- •
4
- •
- •
- •
- •
- •
Ked sa nieco udeje, co sa nam nepaci, rani nas, alebo inak nevyhovuje, povzdychneme si. Ja tu vidim len par povzdychov a priani do buducnosti od kopca ludi, ziadne 'usmoklene pohrebne reci'. Zasa to tolko neprezivaj a spravaj sa dospelo.
Miesto bodky: Velmi uvazujes, ci sa hodi pastnut sem link na tvoj blog? <g>4.1.2010 23:22:27 Reagovať
-
•
tderer : milý Garfield
0
- •
- •
- •
- •
- •
5
- •
- •
- •
- •
- •
Je to hodne mimo misu, no ak ťa to ukľudní, z môjho blogu sa neposeriem. Ak píšem o blogoch, malo to byť naznačenie možnej cesty pre ostatných (či už píšúcich, alebo čítajúcich). Lebo Inziny, Inlandy a pod. v existujúcich pomeroch nemajú budúcnosť. Smutné, ale tak to je.
Mňa očarila blogerská alternatíva po tom, ako mi na Inlande vyšiel jeden článok zoškrtaný, so zmeneným názvom a vynechanou pointou, hoci ma o zmenách pred uverejnením nik neinformoval (čo by i pri skromných nárokoch slušnosť kázala, imho). Naopak do blogu môže človek napísať čokoľvek, objaví sa to presne v originálnej podobe. Ak je článok slabý, veď ho diskutéri zdrbú, alebo článok odignorujú. TOTO sa mi zdá spravodlivé, a toto všetko sa týka KAŽDÉHO, kto by tam chcel písať, nielen mojej bezvýznamnej maličkosti. Je len na čitateľovi, čo z tej dennej záplavy článkov uzná za hodné čítania (čas každého z nás je vzácny). Aj to je O.K.
A teraz ma môžeš zdrbávať, ako tu kazím pohreb svojou urazenou ješitnosťou.5.1.2010 00:09:50 Reagovať
-
• • • •
Kocur : Re: milý Garfield
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
Nemienim ta zdrbavat, ved v mnohom mame rovnake nazory. Prepac, ak som sa ta dotkol.
.5.1.2010 00:20:51 Reagovať
-
•
tderer : Re: Re: milý Garfield
0
- •
- •
- •
- •
- •
1
- •
- •
- •
- •
- •
Nič sa nedeje. Vykašlime sa na to.
Za seba si do 2010 (a ďalej) želám, aby som si zase raz niekde mohol prečítať veci od Evy B., Fera G., Pišťanka, Malíčka a ďalších. A to želám aj ostatným.
Howgh.5.1.2010 00:30:29 Reagovať
-
• • • •
azazelo65 : Re: milý Garfield
0
- •
- •
- •
- •
- •
4
- •
- •
- •
- •
- •
a podla mna aj lieky by mali vyrabat blogeri. ved aj v ustave mame garantovane bezplatne zdravotnictvo.
a tak by to bolo dobre a spravodlive a socialne, vsetko zadarmo a pre vsetkych a priamo na webe.
Ammch: aka bola pointa? Hunata?
5.1.2010 00:28:45 Reagovať
-
•
tderer : bezplatne? áno!
4
- •
- •
- •
- •
- •
2
- •
- •
- •
- •
- •
Pišťanek má možno iný názor, ale podľa mňa písanie NIE JE primárne o peniazoch. Je to luxus, niečo navyše popri bežnom (oveľa výnosnejšom) živobytí. Bez tlaku nesplatených zloženiek plynú i slová slobodnejšie a spontánnejšie.
5.1.2010 00:50:10 Reagovať
-
• • • •
azazelo65 : Re: bezplatne? áno!
0
- •
- •
- •
- •
- •
7
- •
- •
- •
- •
- •
zdielam tvoj nazor - ja si dokonca myslim, ze jedinou poctivou pracou je v pote tvare dorabat chlieb nas vozdejsi. lieky, socialne postenie, prevazanie sa v autach, neholenie prirodzeni to je len taky luxus co mame mat popri nasom zivobiti ktorym ma byt hlboka orba a pytke siatie a ucinna zatva.
hoj ludia bozi, ako dobre by sa nam oralo keby sme auta a lieky a neholene prirodzenia mali zadarmo.5.1.2010 00:58:14 Reagovať
-
•
tderer : o čom to trepeš?
0
- •
- •
- •
- •
- •
3
- •
- •
- •
- •
- •
Mal som na mysli, že z písaného slova sa dá ťažko vyžiť (ak nie si Dan Brown alebo kasový-masový bulvár). Nikde nepadlo slovo o tom, či je nejaká práca poctivá (poctivá môže byť panna, nie práca; práca je vždy druh prostitúcie, a s tým nič nenarobíme).
Takže či mať symbolický honorár a musieť vyhovieť predstavám nejakej redakcie, alebo si zadarmo písať jak je libo, je finančne skoro jedno, ale z hľadiska slobody sa mi to druhé javí ako nezrovnateľne lepšie. Esta claro?5.1.2010 09:39:53 Reagovať
-
•
azazelo leziaci spiaci inspirujuci : Re: o čom to trepeš?
0
- •
- •
- •
- •
- •
1
- •
- •
- •
- •
- •
pipenko ty mas teda dnes mimoriadne dlhe vedenie
5.1.2010 11:11:54 Reagovať
-
•
tderer : drahý azazelo
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
TVOJ huňatý problém je zriedkavá anomália; podarilo sa mi ju diagnostikovať až teraz. Je to tzv. huňatosť mozgu. Nejdem do detailov; ide zhruba o to, že časť vlasov na hlave nerastie normálne von, ale dovnútra lebky, a šteklia sivú kôru mozgu. Dôsledkom sú také reakcie, ako sú tvoje tutok na diskusných fórach.
5.1.2010 18:46:54 Reagovať
-
• •
Lionluck : Do prdele....
0
- •
- •
- •
- •
- •
4
- •
- •
- •
- •
- •
a co teraz budem po nociach citavat? :-(
5.1.2010 00:39:32 Reagovať
-
•
--- :
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
Preco mi nechce ff prehrat QTime videa? naco som stiahol iTunes? ...a tak, aspon mam novu zbierku radii
5.1.2010 07:22:32 Reagovať
-
•
--- :
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
toto nieje online support? ;-) ruuuuuuuuuuuter!!! ;-))) a wifi mi blbne, asi potrebujem novy driver
5.1.2010 07:26:04 Reagovať
-
• •
KoscejNesmrtelny : RE:
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
dnes Nextapache nebude? taký je rád, že inland končí...
mňa to celkom mrzí, bolo tu čo čítať..5.1.2010 09:12:02 Reagovať
-
•
lilka : to snad nie...
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
dufam, ze sa opat preberiete k zivotu, ako vlastne vzdy!
5.1.2010 10:42:08 Reagovať
-
• • •
rad@ :
0
- •
- •
- •
- •
- •
1
- •
- •
- •
- •
- •
uz to tak vidim, ze sa mozme zacat vykecavat na zivo. To si mozme dat aj tu kavu k tomu. Skoda vlastne, ze vacsunu tych ktorych poznam nazivo, poznam vlastne z pohrebu.
5.1.2010 12:20:09 Reagovať
-
•
rooter [..] : nno
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
"...tych ktorych poznam nazivo, poznam vlastne z pohrebu..."
kym to nie je tvoj vlastny, tak je to ok.
nie je nad to,ked sa kar zvrhne na fajn zurku :]]5.1.2010 13:39:45 Reagovať
-
•
catnip. : archiv zostane?
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
ostane to tu visiet ci nie?
5.1.2010 15:51:00 Reagovať
-
• •
overalpuding : Módna polícia
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
Autor odhaľ sa :-)
5.1.2010 16:42:56 Reagovať
-
•
Aro : Re: Módna polícia
0
- •
- •
- •
- •
- •
1
- •
- •
- •
- •
- •
Ale no tak, tolko aristokracie a zaroven trendsetterstva sa predsa do jedneho cloveka nemoze zmestit.
6.1.2010 00:01:27 Reagovať
-
•
swarleyblabla : Re: Módna polícia
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
ten dano z radia, pre ktoreho som inland prestal citat
7.1.2010 03:11:32 Reagovať
-
• • •
danbal : Re: Re: Módna polícia
0
- •
- •
- •
- •
- •
6
- •
- •
- •
- •
- •
ja som minule prestal kvoli kulymu pocuvat hudbu.
7.1.2010 09:46:39 Reagovať
-
•
Ja : Re: Re: Re: Módna polícia
0
- •
- •
- •
- •
- •
0
- •
- •
- •
- •
- •
no, ak by sa naslo este nieco, kvoli comu by si prestal kotit tie pseudointelektualne dristy v tzv. šou balazhubinak, tak rad na to prispejem! Fakt.
7.1.2010 10:32:09 Reagovať
2
7